IT&C

20 February 2012

Românii sunt campioni la check-in-uri în mall-uri

Cele mai multe check-in-uri se dau în mall-uri

Cele mai multe check-in-uri se dau în mall-uri

Cu toții cunoaștem butonul de check-in de pe Facebook pe care îl folosim atunci când vrem să dăm de veste prietenilor privind locația în care ne aflăm. Interesant este că cele mai multe chek-in-uri date de români sunt în mall-uri sau shopping center-uri, conform Facebrands.

Într-un clasament întocmit de protalul menționat mai sus pe primul loc la poziții în care se dau check-in-uri se află complexul Băneasa Shopping City cu aproximativ 32.239 de check-in-uri, iar pe doi Afi Palace Cotroceni.

Podiumul este completat de către un alt mall, City Park Mall cu peste 21.000 de check-in-uri.

Singurul loc din România, cu excepția zonei București, care a reușit să pătrundă în clasamentul check-in-urilor întocmit de Facebrands este tot un complex de făcut cumpărături. Este vorba despre Iulius Mall Cluj-Napoca, locația reușind să adune până acum 13.515 check-in-uri.

Voi unde dați cel mai des check-in?

Foto


Despre autor

Mircea Anton





0 comentarii


Fii primul care comenteaza!


Răspunde

Adresa ta de e-mail nu va fi publicata.

*

Poti folosi urmatoarele tag-uri si atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>


 
 

 
Foursquare se recoafeaza saptamana asta

Foursquare se alege cu o restilizare săptămâna asta

Foursquare își va reînnoi „garderoba” odată cu intrarea serioasă în vară, adică chiar atunci când multă lume iese în vacanțe, vizitează diverse locuri și dă check-in-uri. Primele noutăți pe care le veți pu...
Mircea Anton
0

 
 
Foursquare a ajuns la 20 de milioane de utilizatori

20 de milioane de useri, 3 ani și povestea continuă cu Foursquare

Acum trei ani își începea aventura aplicația Foursquare, deci undeva prin 2009 un micuț startup pornea la drum cu mari speranțe și ceva teamă de eșec, așa cum e normal la orice început de drum pentru oricine. În 201...
Mircea Anton
0

 
 
facebook_romania_users_evolution

Măsurători pentru companiile românești pe Facebook

Facebrands a reușit să dezvolte de la începutul acestei săptămâni o serie de indicatori și instrumente prin intermediul cărora companiile ce au cont pe Facebook pot măsura nivelul de loialitatea de care dau dovadă fan...
Mircea Anton
0