După ce în ultima perioadă Myspace a tot pierdut teren în favoarea altor rețele de socializare precum Facebook sau Twitter, portalul pare să fi dat lovitura sa de revenire cu music player-ul integrat în site.
Drept dovadă a revenirii pe piață pentru Myspace stă numărul de noi înregistrări zilnice, 40.000 pe fiecare 24 de ore, plus un milion de utilizatori noi de când cu lansarea player-ului de care vă spuneam.
Ce stă de fapt în spatele planului de revenire al rețelei sociale? Mai bine zis cine stă în spatele ascensiunii. Răspunsul ar putea fi noii investitori precum Tim Vanderhook și Justin Timberlake.
Prețul cu care cei doi au achiziționat Myspace de la fostul proprietar, News Corporation, este de 35 de milioane de dolari. După investiții și mișcări inspirate la partea de marketing, rețeaua Myspace deține cea mai mare colecție muzicala din lume, cu 42 de milioane de piese. Presa internațională vorbește de faptul că în acest moment principalul competitor pentru Myspace ar fi Spotify, dar eu continui să cred că amenințarea numărul 1 este tot Zuckerberg și gașca lui.