Ideea de Twitter o cunoaște deja toată lumea, iar mesajele urcate pe rețeaua de socializare prind tare bine la publicul utilizator. Mai nou însă, se pare că cei de la Twitter au creat o secțiune nouă a site-ului cu target țintă industria muzicală. Ce urmăresc cei de la rețea? Cred că formarea unei plase de atragere a artiștilor cu renume pe portalul lor.
De când MySpace a lăsat-o mai moale cu atragerea celor din muzică, Twitter a rămas practic rețeaua care tot construiește, cărămidă cu cărămidă, o bază și un suport foarte bun pentru muzicienii care doresc să își promoveze muzica și să interacționeze cu fanii lor. Noua secțiune a rețelei este de fapt explicată sub forma unui ghid, iar artiștii sunt îndemnați să își atașeze la post-uri și fotografii, să creeze hashtag-uri sau să le răspundă admiratorilor lor via Twitter. Un caz foarte bine cunoscut de muzician care folosește Twitter cu succes este Lady Gaga. Aceasta a bătut recent un record incredibil de 20 de milioane de followers pe rețea. Dacă tactica Twitter continuă pe planul industriei muzicale eu nu văd decât lucruri bune care se vor întâmpla mai departe. Totuși, de felul în care se vor juca cărțile și cu promoterii artiștilor depinde foarte tare și „produsul final”.